Hvad er stor kundeservice?

I næsten alle tilfælde kunder kommer til din virksomhed, fordi de har et problem og tror, at kan du have løsningen. Uanset om du gør, eller om du kan bygge nok tillid til kunden at lade dem løse deres problem er op til dig.
Daglige virke i en virksomhed, nogle ting kan være ude af din kontrol, men opbygge kunderelationer bør altid være i din kontrol. Du kan gøre en masse undskyldninger som: Nå der er større konkurrenter; Vi kan ikke give den samme service; Vi har forskellige klienter; Vi ikke tage højde for disse typer af kunder. Hvilke typer af kunder? Har du lavet nogle antagelser om dine kunder? Måske er der flere grunde til, hvorfor de står foran dig.
De mest succesfulde virksomheder opbygge relationer med kunder. Nå ja, vi har hørt det før. Et forhold bør være en evne til at forstå hvorfor den præcise kunde har valgt dig og givet dig mulighed for at vise dem, hvorfor de valgte du og få dem til at føle sig godt. Efter at have forladt din virksomhed med en mindeværdig og positiv indtryk er det vigtigste.
Nogle gode regler og?’ s at følge i udvikling af flere kunder er:
Opbygge et forhold til kunden. Forstå deres situation. Emphathize med deres bekymringer. Hvad er deres bekymringer? Hvorfor har disse bekymringer? Hvilke løsninger har de prøvet? Hvorfor er de i din butik? Hvad er 2-3 løsninger til at løse deres problem? Lad dem gøre den endelige beslutning, så lad dem egen afgørelse. Bare hjælpe dem med processen.
Det er alle de ønsker, de ikke skal sælges, de er trætte af sælges ting de ikke har brug for. Give dem oplysninger til at købe produktet de ønsker.
Når du gør dette vil du have en glad kunde, der vil være mere villige til at fortælle andre om din virksomhed, og er det ikke hvad det handler om. Indtil næste gang.
www.usabusinessgrowth.com




Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.