Lad ikke kredit Card svig bly din dans

Forbrugernes bekymringer om svindel med kreditkort har resulteret i talrige beskyttelse bliver skabt. En forbruger, hvis kreditkort er fejlagtigt brugt af en anden generelt har et hundrede procent beskyttelse. Hvis dit personlige kredit kort er stjålet og brugt af en uautoriseret part, kortudstederen er som regel i stand til at refundere alle tabt penge og vil have din konto korrigeret inden for dage hvis ikke timer.
Denne forbrugerbeskyttelse er vidunderligt. Ingen af os ønsker lider skader af identitet tyveri eller kreditkort svindel. Tanken om en tyvagtige fremmed skaber tusindvis af dollars af yderligere gæld for os eller rydde op i vores bankkonto på lark er skræmmende. Som forbrugere, vi alle ønsker og har brug for beskyttelse mod denne form for kriminel aktivitet.
Anden siden af forbrugernes beskyttelse mønt imidlertid er ikke helt så skinnende for de involverede med anden enden af transaktionen. Alle tilbud involverer to parter: en køber og en sælger. Desværre synes det, enhver gevinst, lavet af den ene part producerer et tab for den anden. Det synes at være et nulsumsspil, og købmænd, der behandler kreditkortordrer er ved at lære at forbrugernes beskyttelse de elsker når et hævekort er malplaceret kan være en forfærdelig byrde på anden siden af den legendariske kasseapparat. Som forbrugernes sikkerhed og pleje er maksimeret, mister handlende.
Overveje en svigagtig kreditkorttransaktion. En forbruger har hendes kreditkort stjålet og det bruges til at placere en online ordre på et produkt. Købmanden behandler kortet, leveres produktet og mener, at sagen er afsluttet. Først senere købmanden finde ud af, at transaktionen var ugyldig og et biprodukt af svig. Hvad sker der for alle involverede?
Forbrugerne mister intet. Efter mærke og påpege problemet, er hun refunderet af den svigagtige handling. Kan der nogle gener og forskrækkelse involveret når et opdager de var ofre, men kortudstederen vil sørge for forbrugerne ikke lider et økonomisk tab fra handlingen af svig.
Hvad sker der med kreditkortselskabet? Nå, er den udstedende bank bestemt ikke villig til at stille og roligt acceptere et økonomisk tab i alle tilfælde af svindel med kreditkort. De refundere pengene til kunden, men de har planer om at få pengene tilbage. De opnå dette via en form for svig forsikring eller en statslig program designet til at beskytte dem mod kriminalitet? Lol I stedet, de genvinde penge fra købmanden.
Handlende modtager en hentning varsel i forbindelse med undersøgelsen af svig og hvis kravet om embedsmisbrug holder vand, vil derefter blive udstedt en tilbageførsel for størrelsen af den ulovlige afgift. Købmand konto udbyderen vil tage pengene en gang modtages. For at gøre tingene værre, vil købmanden sandsynligvis blive opkrævet et ekstra gebyr for administration af tilbageførslen. I situationer hvor en købmand har været plaget gentagne gange, kan hans evne til at opretholde en erhvervskonto bringes i fare. Selvfølgelig, er de tidligere leverede produkt sædvanligvis uoprettelig, også.
Købmanden er den sidste person i linje for enhver svig middel. Hvis sorteper stopper overalt, stopper det med den person, der foretog salget. Som sådan, er det vigtigt, at handlende tager skridt til at beskytte sig mod svindel med kreditkort. De trin, der skal træffes er generelt et spørgsmål om selvhjælp, også. Der er ingen organiseret indsats under opsejling for bedre at beskytte købmænd. I stedet er konsekvent vægt på beskyttelse af forbrugernes interesser.
Hvad kan en købmand gøre for bedre at beskytte hans eller hendes forretning fra svindel med kreditkort? Et par taktik synes at hjælpe med at isolere købmænd fra problemet.
Vi vil overveje dette problem primært fra perspektivet af en købmand, der er overvægt af hans eller hendes forretning online eller via telefon. Dem, der indgå forretninger i traditionelle miljøer har muligheder for at opnå underskrifter og kontrollere identifikation, ikke der normalt er tilgængelige for deres flere “virtuelle” modparter.
Først er brugen af AVS-teknologi. AVS (adresse verifikation Service) refererer til den teknologi, der tillader handlende at indtaste oplysninger om kreditkorts faktureringsadresse, der kan opnås fra køberen. Når kortet er forarbejdet til et salg, er købmanden informeret om oplysningerne matcher det, der er på filen med kreditkortselskabet. Forskelle angiver, at eventuelle forseelser kan være under opsejling. Dette giver købmænd en chance for at gribe ind forud for beslutningen om at acceptere eller afvise en tvivlsom orden og kan mindske forekomsterne af svigagtige transaktioner.
Selvfølgelig, er det meget muligt for svindlere at vide af faktureringsadresseoplysninger. AVS alene er således ikke et passende middel til beskyttelse. Indsigtsfulde købmænd også benytte sig til brugen af CVV2 koder. Disse koder, normalt består af et par cifre på bagsiden af et kreditkort, kan bestilles i forbindelse med en transaktion. Hvis tallene ikke stemmer overens, kan svig være til stede. Anvendelsen af disse koder kan reducere kreditkort offergørelse betydeligt. Men hvis en tyv har kortet i hans eller hendes besiddelse, CVV2 kode vil være tilgængelig, selv i tilfælde af svig. Koderne, der giver et ekstra lag af beskyttelse men stadig give en plads, hvor kriminelle kan arbejde.
Denne plads kan blive fyldt gennem en række andre forsvarsværker. For eksempel, kan handlende vælge for at afsende varer kun til den faktureringsadresse, der er forbundet med kreditkort. Dette forhindrer tyve i at have en mulighed for at sikre de varer, de køber og kan reducere svindel dramatisk.
Handlende kan også kræve en kopi af identifikation og anden form for signatur før en transaktion. For online-handlende og dem gør hovedparten af deres forretning via telefon, kan det være en tidskrævende og besværlige proces, som kan resultere i mistet salg. Dog kan det være en effektiv måde at måde svig på større ordrer af tvivlsom karakter.
I nogle tilfælde er rapporteret tilfælde af svindel med kreditkort virkelig intet af slags. Kortholdere, selv beslutter simpelthen de er uvillige eller ude af stand til at betale for varerne, de gjorde, faktisk for. De derefter søge refusion ved at hævde svig. Denne form for første-part svig fungerer som stærk begrundelse for alle handlende at opretholde alle oplysninger og papirer forbindelse med hver transaktion.
Kræsne som transaktioner er mest sandsynligt at være falske og nærmer sig dem med en højere grad af skepsis er et kraftfuldt middel af hvilke svig kan man undgå svig. På nogle måder er det bedste forsvar mod svindel med kreditkort at kende ens virksomhed og udvikle evnen til at spotte uregelmæssigheder i ordrer. Dette omfatter ser nærmere på underligt størrelse eller Tidsindstillet Køb samt overvejer nationen af oprindelse for en ordre. Mange lande er kendt for at være hjemsted for nogle af de mest produktive svindlere og svindel netværk og ordrer fra disse locale efterspørgsel omhyggelig opmærksomhed.
Købmænd virkelig skal beskytte sig selv, og en af de bedste måder at gøre er så er at udvikle en næsten instinktiv evne til fornuft problematisk transaktioner. En sund dosis skepsis, der grænser op til måske på paranoia når involveret med en meget usædvanlig salg, kan sandsynligvis spare en købmand fra svindel med kreditkort så ofte som nogen af de andre teknikker nævnt.
Det bedste forsvar mod svindel med kreditkort er imidlertid at bruge alle forsvarsværkerne. Man skal ikke tænke på en enkelt idiotsikker løsning. På dette tidspunkt, findes ikke. I stedet, handlende skal forsøge at finde lag af forsvar mod svig. Dette omfatter at tage handling på alle niveauer af salgsprocessen og tæt sporing art og type af salg.
Det synes næsten unfair, at en købmand skal være så flittige til at forsvare mod svig, når en forbruger behov skal kun lave et simpelt gratis opkald til få komplet løsning af problemet. Men det er karakteren af den aktuelle kreditkort transaktion landskab. Effektivt navigere den forræderiske terræn kræver stor opmærksomhed og bekymring på den handlendes ende.
Nogle kan hævde, at forbrugerne mister en masse penge hvert år fra svindel med kreditkort. Deres tab er dog generelt midlertidigt. Kreditkortselskaber kan også meddele, at bedrageri skader deres virksomhed betydeligt. Der er inarguably, en stor udgift afholdes i håndtering af disse spørgsmål på niveauet af kortselskabet. Den virkelige taber i kreditkort svindel verden er imidlertid den handlende, som er forladt holder posen. Handlende er de sande og endelige ofre for svig. Således, de har intet andet valg end at forsvare sig selv for at forhindre gentagne offergørelse.
Over 27 millioner dollars blev bedraget gennem kreditkort sidste måned. har været held appellere til at hjælpe nogen sælger online ved hjælp af kreditkort eller Paypal ikke for at tabe penge til tyve.




Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *